El Rvd. Llic. David Compte Verdaguer nasqué a Sant Martí de Tous el dia 28 de juliol de 1973. Fou ordenat prevere el dia 31 d’octubre de 1999, a la parròquia de sant Jaume de Calaf. Va fer els seus estudis eclesiàstics a la Facultat de Teologia de Catalunya i a la Universitat Pontifícia de Salamanca (Facultat de Teologia), on obtingué el grau de llicenciat en teologia sistemàtica i un Màster en Comunicació Cristiana.
Ha exercit el càrrec de vicari de la parròquia de Santa Maria de Manlleu (des de 1999 al 2008) i de la parròquia de Nostra Senyora de Gràcia de Manlleu (des del 2004 al 2008).
Actualment exerceix els càrrecs següents: membre del Consell Presbiteral (nomenat l’any 2004); Delegat episcopal de Pastoral de Joves (nomenat l’any 2004); Assessor religiós d’ESO i Batxillerat del Col•legi Sant Miquel dels Sants de Vic i professor de religió en el susdit col•legi (nomenat l’any 2005); rector de les parròquies de Sant Joan i Pau de les Abadesses, Sant Martí d’Ogassa, Santa Llúcia de Puigmal i de Sant Martí de Surroca (nomenat l’any 2008) i Arxipreste de l’Arxiprestat del Ripollès (nomenat l’any 2008).
Xavier Bisbal Talló

La diòcesis de vic va a la deriva... Cada vegada més dividida, cada vegada més gent que no confia en el seu bisbe.
Pobre església catalana. Tots els bisbes, millor dit la gran majoria "made in Carles" i per més que Germinans.germinabit wel lloi va fer molt de mal a l´església catalana.
Per cert, segueix vivint al palauet? Quin exemple! Segueix circulant amb l´audi?
Quan un reflexiona sobre la manera de viure d´altres emèrits... quina diferència...

LLUMS a … l’esperit d’aventura de molts anoiencs Les vacances són dies per trencar les rutines i sobretot es temps de viatges. Viatges programats a vegades i viatges amb dosi d’aventura moltes ... Llegir més
La ruta surt del camp de futbol, un espai còmode per aparcar. Amb un breu recorregut de 200...
Vols llegir?