TORNAR

El CF Igualada retroba el bon joc amb una victòria a casa

CF IGUALADA 2 - 0 SANFELIUENC

esports
Diumenge, 6 febrer 2011. 14:45. Redacció AnoiaDiari.
D'un cop d'ull
Després d'iniciar la segona volta amb mal peu -un empat i una derrota-, el Club Futbol Igualada ha retrobat el bon joc aconseguint una victòria a Les Comes en guanyar per 2 a 0 al Sanfeliuenc, un dels principals perseguidors de l'equip anoienc a la classificació, ja que era el partit que enfrontava el novè i el desè classificat.

Epitié ha marcat de cap el segon gol dels blaus. Foto: Clara Casares

En un inici del partit força igualat entre els dos conjunts, Epitié ha aprofitat la primera ocasió clara de gol pel CFI per fer pujar l'un a zero al marcador i avançar-se al minut 14 de joc. El partit doncs s'ha posat de cara per als homes de José Luis Ruiz, que han dominat el joc en bona part del primer temps, exceptuant els últims minuts, en què el Sanfeliuenc ha reaccionat i ha gaudit d'alguna ocasió de gol, llançant fins a cinc corners en la primera part, mentre que l'Igualada no n'ha tingut cap. Així s'ha arribat al temps de descans amb l'avantatge d'un gol al marcador igualadí.

El segon temps ha començat també favorable per a l'Igualada, dominant el joc del mig del camp i tallant les possibles arribades del Sanfeliuenc, així al minut 51 de joc, tornava a ser Epitié, qui de cap, després de la sortida d'un corner llançat per Baraldés, el primer per al conjunt blau, ampliava el marcador fent pujar el 2 a 0. Ha sigut llavors quan el Sanfeliuenc ha intentat retallar distàncies i ha fet un doble canvi en les posicions del mig del camp i de l'atac, tot i això, l'Igualada se sentia molt còmode sobre el terreny de joc i no ha patit en excés els atacs del conjunt barceloní.

Ja a les acaballes del partit, hem viscut la nota negativa de l'enfrontament quan, Mili, el jugador igualadí que havia entrar feia pocs minuts, s'ha lesionat al genoll esquerre després d'una topada amb el porter Fonti i ha hagut de ser retirat del terreny de joc amb llitera, deixant l'Igualada amb deu jugadors, ja que ell era el tercer canvi, i amb l'ai al cor del públic pels crits de dolor del jugador, a l'espera del diagnòstic mèdic.

CF Igualada: Jaume Albert, Oriol, Baraldes, Edu Cortada, Pedro, Gumà (75, Jesús), Epitié, Isma (80 Mili), Enric (64 Palet), Marc Gràcia i Barnada.

Sanfeliuenc: Fonti, Joserra, Fran, Pozo (75 Riquelme), Ivan Fuentes, Burch, Diego, Arcos (60 Quiles), Iñaki, Dani i Maldo (60 Edgar).

Àrbitre: Quintana Carmona

Gols: Epitié 14 i 51.


0 Comentaris

Deixa el teu comentari

Si ho prefereixes pots identificar-te amb Facebook o registrar-te amb el teu correu electrònic.

La direcció del web anoiadiari·cat de l'espai es reserva la no publicació d'aquells comentaris que pel seu contingut no respectin les normes bàsiques d'educació, civisme i diàleg.