• imatge Autobomba
    Igualada, Plaça de la Bomba, 7
  • imatge Aldo Martin's outlet
    Igualada, Av. Dr.Pasteur 29
  • imatge Aliger - ECOLIDER
    Igualada, Carrer del vidre 6 baixos
  • imatge Sita Murt outlet
    Igualada, Sor Rita Mercader 22
  • imatge ROSET
    Igualada, Rambla Sant Isidre 40, carrer del Roser 3
  • imatge Messcalino outlet
    Igualada, Carrer santa Caterina 37
  • imatge Forn de Jorba
    Jorba, Avinguda Canaletes 36
  • imatge Taxis Igualada
    Igualada, Avinguda Balmes, 14
  • imatge Guasch outlet
    Capellades, Avinguda Maties Guasch 46
  • imatge Diacar outlet
    Igualada, Carrer Beat arcel·li Xampanyat 18
  • imatge Gestoria Galtés
    Igualada, Rambla General Vives 39
  • imatge CEINA
    Igualada, Avinguda Europa 7-9
  • imatge Alícia Balsells Podologia
    Igualada, Nou, 46
  • imatge Kan Bakus
    Igualada, Rambla Sant Isidre 12
  • imatge Punt Òdena outlet
    Igualada, Carrer Sant Josep 1
  • imatge Llucia Moda
    Igualada, Rambla General Vives, 19
  • imatge GESSAMÍ - Teràpies naturals
    Igualada, Avinguada Barcelona 178
  • imatge Gestió Rambla 2
    Igualada, Rambla General Vives 2
  • imatge Vives Vidal Outlet
    Igualada, Avinguda Barcelona, 103
  • imatge Supermercats Supermas
    ,
  • imatge Pastisseria Pla
    Igualada, Rambla Nova 43
  • imatge Restaurant Les Olles
    Igualada, Plaça de Sant Miquel, 3
  • imatge Carlomagno outlet
    Igualada, Carrer Santa Paula 18
  • imatge AUTO ANOIA
    Igualada, Avinguda mestre Montaner 88
  • imatge JOAN SAN JOSÉ AUTOMÒBILS S.L.
    Igualada, Avinguda Europa, 4
  • imatge Gelou
    Igualada, Soledat 89
  • imatge David Valls outlet
    Igualada, Santa Caterina 19
  • imatge Salut Dental. Doctor Sergi Torné
    Igualada, Avinguda Balmes, 30
  • imatge Restaurant Sent Soví
    Igualada, Avinguda Barcelona 184
  • imatge Lula Outlet
    Igualada, Roca, 24
  • imatge Restaurant Racó dels Traginers
    Igualada, Carrer Traginers, 5
  • imatge Edu's outlet
    Igualada, Carrer Joaquima Vedruna 15
  • imatge Tallers Fermí Valls, SL
    Igualada, c/. Alemanya, 33
  • imatge Escorpion outlet
    Igualada, Carrer Virtud 52
  • imatge Dinàmic Sport
    Igualada, Gran Bretanya, 24
  • imatge Punto Blanco outlet
    Igualada, Avinguda Balmes, 14
Els fets m'han fet, uns fets determinats, els fets m'han fet i no uns pàl·lids estudis. - Vicent Andrés Estellés (Burjassot 1924-València 1993)
dissabte, 31 juliol de 2010 | 19:32h
actualitat
El ple municipal ha aprovat una al·legació al projecte de llei presentada pel govern

Masquefa vol anar a la vegueria de Barcelona

Política divendres, 12 març 2010. 03.00h
En la sessió plenària celebrada dijous a Masquefa, la totalitat de regidors de l’Ajuntament va votar afirmativament una moció contra l’assignació del municipi a la Catalunya Central. El text al·lega la proximitat del municipi amb Martorell i amb Barcelona, motiu pel qual demana que se l’ubiqui a la vegueria barcelonina. Un cop aprovat pel Ple, el document es trametrà al president del Parlament per demanar-li que s’inclogui aquest acord com a al·legació al projecte de Llei de Vegueries, en el sentit que s’inclogui el municipi de Masquefa dins la demarcació veguerial de Barcelona.


Ple a Masquefa Ple a Masquefa


Etiquetes
etiqueta vegueries, comarca

Com a motius d’aquesta petició, l’Ajuntament explica que actualment el municipi depèn de Martorell (Baix Llobregat) per temes de salut, ocupació, justícia i seguretat ciutadana (en aquest cas, la Beguda; la resta depèn d’Igualada). Incloure el municipi dins de la veguerial central, amb capital a Manresa o Vic, suposa augmentar la distància que haurien de recórrer els masquefins per fer qualsevol tràmit relacionat amb aquests àmbits. En canvi, el text afirma que dins de la vegueria barcelonina les distàncies serien les actuals o, en tot cas, poc més llargues.

Finalment, la moció al·lega que segons el projecte de llei ‘les comarques hauran de desaparèixer, per tant, la pertinença a una comarca no ha de determinar l'adscripció a una demarcació veguerial determinada, sinó que hauria de definir-se en funció del territori on s'han de prestar els serveis de la Generalitat’.



Lectures 358 lectures   comentari 4 comentaris   Enviar Enviar   Imprimir Imprimir  

publicitat



comentaris
4 - Calafi
12 març 2010, 17.09 h

A Calaf volem ser capital de l´ Alta Anoia o Alta Segarra com abans.


3 - Pau
Igualada
12 març 2010, 11.25 h

Just la setmana que l'Aymamí ha dit que volien anar amb Vilafranca, no n'encerta cap últimament.


2 - Felip Cortiella
Igualada
12 març 2010, 09.48 h

Si Masquefa vol anar amb Barcelona, està clar que la Vegueria Penedès és una parida com un temple. Jo ho tindria claríssim: tot el que no és Alta Anoia (de Copons en avall), amb Barcelona. I l'Alta Anoia amb Manresa. Què hi diuen els experts ? M'imagino que aquesta notícia no ha fet gaire gràcia al carrer del Retiru...


1 - Josep
Sant Sadurní d'Anoia (Abans el Maset de Masquefa)
12 març 2010, 09.28 h

Això és perquè ha duplicat població... o més. I tots són vinguts de Barcelona. Masquefa hauria de formar part de la Vegueria Penedès!




5 !10 !20 !Tots
1




comenta
El comentari s'ha enviat correctament i està pendent de validació.

La direcció del web anoiadiari·cat de l'espai es reserva la no publicació d'aquells comentaris que pel seu contingut no respectin les normes bàsiques d'educació, civisme i diàleg.


La direcció del web anoiadiari·cat de l'espai es reserva la no publicació d'aquells comentaris que pel seu contingut no respectin les normes bàsiques d'educació, civisme i diàleg.
publicitat

actualitat
publicitat

L’aventura de les vacances. Inversió industrial a Capellades. Recuperació adobera. El campioníssim Toni Bou. Bona Collita a l'Anoia. Maria Vasco, mala sort.Comunicats partidistes. Stop demencial a l'A2. Pagar i callar mentre retallen.

LLUMS a … l’esperit d’aventura de molts anoiencs Les vacances són dies per trencar les rutines i sobretot es temps de viatges. Viatges programats a vegades i viatges amb dosi d’aventura moltes ... Llegir més


Comentaris  
Enviar   Imprimir


rutes
rutes

Ruta del Bosc del Silenci sortint de Copons

La ruta surt del camp de futbol, un espai còmode per aparcar. Amb un breu recorregut de 200...

publicitat
publicitat



publicitat
blocs
Obre't el teu propi blog

publicitat



© anoiadiari.cat, 2010 | qui som | crèdits | avís legal | publicitat | guia comercial | contactar | enllaça'ns