José Luís Ruiz no creu que l'equip s'hagi relaxat en cap moment. Diu que a la segona part no s'ha pogut veure futbol a causa de la gran quantitat de faltes que s'han anat produint.
Els resultats de la jornada han ajudat i permeten que l'Igualada es mantingui a la zona alta de la classificació. Amb 42 punts acomulats, l'Igualada ha donat un pas importat, venia d'empatar a fora i de perdre a casa i avui ha aconseguit retallar punts dels que van primers.
La setmana que ve, l'Igualada jugarà contra la Montanyesa i d'aquí 15 dies, comença l'horari de primavera a les comes i els partits es faran a les 17:00h.
Infantil B. 1ª Divisió. Grup 9.21ª jornada (6/3/2010)
CF IGUALADA 6 - CE SOLSONA 0
| F Igualada: Pol, Juan, Prioeto, Marc, Pol Felip, Ezequiel, Joel, Aleix, Guillem, Ronaldo, Edu. Suplents: Roger Castells, Pregonas, Joan, Andrés, Xavi L. Oriol. CE Solsona: Marc, Marcel, Kevin, Moha, Carles, Valverde, Angel, Víctor, Amin, Solé, Xavi. Suplents: Osama, Serni, Nil. |



Keyness deia que ‘a llarg termini tots estarem morts’ per defensar la inversió pública com a eina per reactivar l’economia. La veritat, com diu el Professor Xavier Sala i Martín, és que el ‘llarg ... Llegir més
La història si la mirem molts i molts anys erera ens adonem que és cíclica. Les coses bones i dolentes es produeixen amb el pas dels anys i dels segles amb diferents matisos, però en el fons passa ... Llegir més
Ara que arriba el cap de setmana, us proposem que us atreviu amb els voulavents que us proposa la...
El ojo del huracan