Els comerciants afronten les rebaixes d'hivern amb esperança però alhora sense oblidar l'actual context de preocupació derivat de la crisi econòmica. Així, s'esperen unes vendes molt similars a les de l'any passat, però venint d'una situació on els marges s'han reduït o han augmentat els descomptes per fer front a la baixada del consum.
Alguns clients miraven i remenaven sense arribar a comprar durant el Nadal esperant el moment de les rebaixes, així que s'espera que les vendes d'aquests primers dies puguin ser bones. Tot i això, determinats sectors com el de l'electrònica de consum han tingut en general una bona campanya de Nadal, amb un canvi de tendència dels consumidors. Aspectes com la reducció dels carburants o la nova onada de fred d'aquests dies també podria beneficiar el consum.
El sector tèxtil serà el gran protagonista d'aquesta campanya, on d'entrada es podran veure alguns descomptes del 50 i 60%.


A Marià Manent Ara que estic al llit malalt, estic força content. —Demà m'aixecaré potser, i heus aquí el que m'espera: Unes places lluentes ... Llegir més
Tot i que s'acosta el final del bon temps, després d'aquesta breu pausa de les receptes per...
L'Escrividor