Viladoms quart
Tot i que ha quedat a 1 hora i 45 minuts del primer, el francès David Casteu, el pilot igualadí ha assolit una quarta posició, per darrere de Casteu, Després i Marc Coma. Avui s'haurà d'enfrontar a una etapa de 626 quilòmetres, amb gairebé 300 d'especial
Els Vico se situen la meitat de la graella
Bones sensacions per a l'equip Competició Desert en la seva estrena al Dakar 2010. Al volant d'un Bowler Nemesis, Antonio Vico ha realitzat un començament d'etapa explosiu per intentar enquadrar-se a la zona mitja de la classificació de cotxes.
Antonio Vico es mostra relativament satisfet per l'inici de cursa: 'Sé que ho podem fer millor però no estem un una mala posició, així que els pròxims dies continuarem tractant d'escalar posicions. Avui hi havia molts cotxes junts en una pista que no permetia gaires avançaments. De moment, tot va bé'.
En la jornada d'avui, Antonio i el seu fill Carlos Vico han arribat a rodar en 53a posició, però finalment han acabat al 64è lloc, a 43 minuts de Nani Roma, vencedor de l'etapa.
2a etapa
Per continuar evitant les maniobres delicades, les motos i els quads tindran, igual com ahir, un recorregut especial. En la major part de l'especial, els adeptes del cros i de l'enduro gaudiran amb els salts i les voltes successives. Després, arribaran a un sector més salvatge: menys sinuós però més pedregós. Pels que van en cotxes i camions hauran de pensar amb els frens en la llarga baixada, a meitat de l'especial.


LLUMS a... els 400 anys de presència caputxina a Igualada. 400 anys són més que una dada històrica. Des d’aquell llunyà 1589 quan Igualada fou afligida per la pesta i un grup de frares caputxins ... Llegir més
Si amb el recorregut d’una sola paraula es poguessin il·lustrar milers d’anys de cosmovisió androcèntrica, triaríem la paraula ‘histèria’. L’etimologia ens porta al mot grec que designava ... Llegir més
Avui la iaia Montserrat ens presenta un plat elaborat i saborós que serà, de ben segur, molt...
Aquesta vegada, una ruta que ens convida a descobrir el municipi de Veciana: els seus paisatges...
Joan Pinyol. Des de la terra del paper