Segons la previsió del Servei Meteorològic de Catalunya (SMC), fins a les d’avui a les 13.00 hores es poden produir ratxes de vent superiors als 90 km/h amb grau probable que es doni també, (entre el 30% i el 70%) a les comarques de la Anoia, Baix Camp, Baix Ebre, Baix Llobregat, Baix Penedès, entre altres.
Pel període comprès entre les 13 i les 19 hores, la previsió del SMC indica que no hi ha cap comarca en situació de molt probable. Tot i així no es descarta la possibilitat que a l'Anoia es puguin produir ratxes de vent superiors als 90 km/h.
Pel període comprès entre les 19 i les 01 hores de la propera matinada, no hi cap comarca afectada ni en situació de molt probable ni probable.



Paranoia Accions va néixer a rel del tancament de la programació que fins l'any 2007 havia dut a terme el subterrani de Cal Ble, en breu deslocalitzat. No sabem si finalment les entitats culturals suplirem ... Llegir més
LLUMS a … Carles Solé No tot està inventat, com alguns asseguren. El ... Llegir més
Ara que arriba el cap de setmana, us proposem que us atreviu amb els voulavents que us proposa la...
Llibreria Aqualata