La nostra gran debilitat és sempre la renúncia. L’únic camí cert per aconseguir-ho és tornar a intentar-ho una altra vegada - Thomas Alva Edison
dissabte, 4 febrer de 2012 | 13:30h
actualitat
De visita a Igualada per les autonòmiques

Plataforma per Catalunya podria tenir llista igualadina per les municipals

Política dimarts, 03 novembre 2009. 03.00h
El president del partit Plataforma per Catalunya (PxC), Josep Anglada, ha visitat aquest cap de setmana la ciutat d'Igualada per donar a conèixer el programa electoral de cara a les autonòmiques de l'any vinent. Anglada ha explicat que hi ha un petit col·lectiu de ciutadans d'Igualada, que no arriba a la desena, que ja havia contactat amb ells, 'de fet un parell s'han ofert per anar a la llista per les municipals del 2011'.


Anglada amb alguns ciutadans d'Igualada - foto:PxC Anglada amb alguns ciutadans d'Igualada - foto:PxC


Visita a alguns establiments de la ciutat - foto:PxC Visita a alguns establiments de la ciutat - foto:PxC


Etiquetes
etiqueta plataforma per catalunya, eleccions, campanya, josep anglada


La visita d'Anglada i del seu seguici ha consistit en el repartiment de 15.000 targetons a Igualada, al matí, i a la tarda, 5.000 a Esparreguera.

Segons afirmen des del mateix partit, alguns ciutadans que a Igualada i Esparreguera van rebre dissabte a Anglada, afirmaven 'ja era hora que arribés algú, valent i decidit, que defensi allò que tots comentem cada dia en el nostre entorn familiar, social i laboral, que ja n'hi ha prou d'aquesta invasió que patim per part dels immigrants que mai s'adaptaran a la nostra societat i de l'ajuda que els dóna l'actual classe política a les nostres esquenes!'.

Josep Anglada agraeix haver rebut 'una calorosa acollida en diversos dels locals més cèntrics d'Igualada, com ara el restaurant Les Voltes o Casa Roure, que és l'establiment més antic de la plaça de l'Ajuntament'. Les fotografies amb les mestresses d'aquests locals quedaran per al record d'aquesta visita.

Llista per les municipals

Anglada explica que si bé un reduït grup de ciutadans ja s'havien aproximat al partit, en aquest contacte directe està convençut que hi haurà cada vegada més simpatitzants amb el partit: 'De fet un parell de persones estaven molt engrescades amb el programa i van oferir-se per anar a la llista de PxC a les municipals. Encara falten un parell d'anys, però, ara la prioritat són les autonòmiques de l'any vinent'.

De fet, la PxC ja ha anunciat que concorrerà a les properes eleccions al Parlament, motiu pel qual Anglada està recorrent bona part de la geografia catalana -i especialment la primera i segona corones metropolitanes- per a captar-hi simpaties.



Lectures 4016 lectures   comentari 102 comentaris   Enviar Enviar   Imprimir Imprimir  

publicitat



comentaris
102 - Javi
Anoia
13 juliol 2010, 16.12 h

El partit de PXC ja es começa a preparar per presentar-se també a la nostra comarca. Veure notícia:
http://politica.e-noticies.cat/anglada-fitxa-un-exconseller-de-lespanyol-42767.html


101 - Pau
Igualada
9 abril 2010, 12.41 h

I ara a qui fem cas ? A l'Europa moderna o a Espanya ?

http://www.3cat24.cat/noticia/612465/politica/La-Comissio-Europea-dona-la-rao-a-Vic-en-la-polemica-del-padro


100 - Anna
18 març 2010, 17.35 h

Amagant els problemes no se solucionen. El fet de no afrontar el problema de la immigració fa que apareixin personatges populistes com aquest; no anem bé.


99 - Pau
Igualada
18 març 2010, 17.31 h

Molts dels qui defensen i diuen que votaran a l'Anglada són persones nouvingudes no fa masses anys, només cal veure el que passava a Salt fa pocs dies: un andalús que no sabia ni un borrall de català encarant-se amb un magrebí i dient-li que no s'ha integrat al país.


98 - Pere
Orpí
18 març 2010, 17.02 h

LLegint aquest artícle m´ha vingut al cap una pintada que hi havia al carrer Òdena fa molts anys- Igualada fa vomitar-.Despertem-nos senyors, els inmigrants no són els culpables dels nostres mals.D´on surt ara aquest racisme, la majoria dels qui defenseu als Anglada i cia. sóu nou vinguts, molts ni tant sols parleu català.Populisme, tot això és fastigós populisme i racisme. La societat necessita solventar problemes, no crear-ne de nous.




5 !10 !20 !Tots
1
-
2
-
3
-
4
-
5
-
...21 >




comenta
El comentari s'ha enviat correctament i està pendent de validació.

La direcció del web anoiadiari·cat de l'espai es reserva la no publicació d'aquells comentaris que pel seu contingut no respectin les normes bàsiques d'educació, civisme i diàleg.


La direcció del web anoiadiari·cat de l'espai es reserva la no publicació d'aquells comentaris que pel seu contingut no respectin les normes bàsiques d'educació, civisme i diàleg.
publicitat

actualitat
eltemps
AVUI
Matí
sol
Tarda
sol
-6 Cº
3 Cº
Demà
Matí
sol
Tarda
sol
-8 Cº
1 Cº


publicitat

Un cafè amb Bildelberg Club Cabaret

Paranoia Accions va néixer a rel del tancament de la programació que fins l'any 2007 havia dut a terme el subterrani de Cal Ble, en breu deslocalitzat. No sabem si finalment les entitats culturals suplirem ... Llegir més


Comentaris  
Enviar   Imprimir


receptes
super mas

Voulauvents farcits

Ara que arriba el cap de setmana, us proposem que us atreviu amb els voulavents que us proposa la...

publicitat
publicitat



blocs
Obre't el teu propi blog




© anoiadiari.cat, 2012 | qui som | crèdits | avís legal | publicitat | guia comercial | contactar | enllaça'ns