• imatge Carlomagno outlet
    Igualada, Carrer Santa Paula 18
  • imatge Punto Blanco outlet
    Igualada, Avinguda Balmes, 14
  • imatge Lula Outlet
    Igualada, Roca, 24
  • imatge Autobomba
    Igualada, Plaça de la Bomba, 7
  • imatge Sita Murt outlet
    Igualada, Sor Rita Mercader 22
  • imatge CEINA
    Igualada, Avinguda Europa 7-9
  • imatge Gelou
    Igualada, Soledat 89
  • imatge JOAN SAN JOSÉ AUTOMÒBILS S.L.
    Igualada, Avinguda Europa, 4
  • imatge ROSET
    Igualada, Rambla Sant Isidre 40, carrer del Roser 3
  • imatge Kan Bakus
    Igualada, Rambla Sant Isidre 12
  • imatge Salut Dental. Doctor Sergi Torné
    Igualada, Avinguda Balmes, 30
  • imatge Dinàmic Sport
    Igualada, Gran Bretanya, 24
  • imatge Alícia Balsells Podologia
    Igualada, Nou, 46
  • imatge Aliger - ECOLIDER
    Igualada, Carrer del vidre 6 baixos
  • imatge Punt Òdena outlet
    Igualada, Carrer Sant Josep 1
  • imatge GESSAMÍ - Teràpies naturals
    Igualada, Avinguada Barcelona 178
  • imatge Restaurant Les Olles
    Igualada, Plaça de Sant Miquel, 3
  • imatge Taxis Igualada
    Igualada, Avinguda Balmes, 14
  • imatge Gestió Rambla 2
    Igualada, Rambla General Vives 2
  • imatge Gestoria Galtés
    Igualada, Rambla General Vives 39
  • imatge David Valls outlet
    Igualada, Santa Caterina 19
  • imatge Tallers Fermí Valls, SL
    Igualada, c/. Alemanya, 33
  • imatge AUTO ANOIA
    Igualada, Avinguda mestre Montaner 88
  • imatge Aldo Martin's outlet
    Igualada, Av. Dr.Pasteur 29
  • imatge Vives Vidal Outlet
    Igualada, Avinguda Barcelona, 103
  • imatge Messcalino outlet
    Igualada, Carrer santa Caterina 37
  • imatge Escorpion outlet
    Igualada, Carrer Virtud 52
  • imatge Restaurant Racó dels Traginers
    Igualada, Carrer Traginers, 5
  • imatge SEL Teràpies Naturals
    Igualada, Avinguda de la Generalitat, 20
  • imatge Restaurant Sent Soví
    Igualada, Avinguda Barcelona 184
  • imatge Guasch outlet
    Capellades, Avinguda Maties Guasch 46
  • imatge Edu's outlet
    Igualada, Carrer Joaquima Vedruna 15
  • imatge Llucia Moda
    Igualada, Rambla General Vives, 19
  • imatge Pastisseria Pla
    Igualada, Rambla Nova 43
  • imatge Diacar outlet
    Igualada, Carrer Beat arcel·li Xampanyat 18
  • imatge Supermercats Supermas
    ,
  • imatge Forn de Jorba
    Jorba, Avinguda Canaletes 36
The pessimist sees the difficulty in every opportunity, the optimist sees the opportunity in every difficulty. - Winston S. Churchill
divendres, 3 setembre de 2010 | 11:03h
actualitat
En 29 municipis de l’Anoia

Esquerra presentarà mocions de suport a les consultes sobre la independència

Política, Consultes populars dimarts, 29 setembre 2009. 15.30h
A partir de l’experiència d’Arenys de Munt del passat 13 de setembre, la Federació Comarcal d’Esquerra Republicana de Catalunya a l’Anoia, ha iniciat un procés d’anàlisi i de suport en aquells municipis de la comarca on es podria realitzar aquesta consulta d’una forma similar a la que es va portar a terme a Arenys de Munt. Esquerra compta amb un total de 70 regidors en 29 consistoris anoiencs, a través dels quals presentarà les mocions per donar suport a les consultes populars.


Castellfollit de Riubregós ha estat el primer municipi en aprovar el suport Castellfollit de Riubregós ha estat el primer municipi en aprovar el suport



Etiquetes
etiqueta moció, esquerra, consultes suport, independència

A mesura en que als ajuntaments es vagin convocant plens per a tractar altres assumptes, els regidors i regidores d’Esquerra de l’Anoia proposaran incloure en l’ordre del dia, conjuntament amb les altres forces polítiques del consistori que també ho vulguin fer, la Moció de suport a les consultes populars municipals per la independència, que ha estat consensuada en el marc de l’entitat Decidim.cat. Aquesta entitat agrupa a gairebé 1.300 càrrecs electes municipals a favor del dret a decidir, elegits en candidatures de diferents partits polítics, en més de 450 municipis dels Països Catalans. Allà on s’aprovi aquesta moció, els ajuntaments es comprometran a “donar suport, quan es donin les condicions necessàries i hi hagi suficient consens social i polític dels partits amb representació a l’ajuntament, a les iniciatives que sorgeixin de les entitats cíviques locals per a la celebració de consultes populars per la independència”.

De moment ja s’ha presentat a Igualada, Castellfollit de Riubregrós, La Pobla de Claramunt i Hostalets de Pierola, i el resultat ha estat favorable a la moció en tots tres darrers casos. Capellades serà el següent municipi, en el ple d’aquest mateix dimecres a la nit.

La Pobla aprova la moció
El Ple de l’Ajuntament de la Pobla de Claramunt, reunit el passat dijous, va aprovar facilitar la celebració al municipi d’un referèndum sobre la independència de Catalunya.

La moció, presentada pel Grup Municipal d’Esquerra, va obtenir un ampli suport polític, ja que va rebre els vots a favor dels dos regidors republicans i dels 7 de Convergència i Unió, i cap vot en contra, en abstenir-se els dos regidors del PSC.

La moció va prosperar després que CiU proposés una lleugera modificació en el redactat, que va ser acceptada pels regidors d’Esquerra en entendre que no feia variar l’esperit ni el contingut del text.



Lectures 941 lectures   comentari 11 comentaris   Enviar Enviar   Imprimir Imprimir  

publicitat



comentaris
11 - Agusti
Igualada
10 octubre 2009, 20.30 h

Josep Ma. Qui ha d'ocupar l'espai de dretes independentista? PP, Pxc, Ciutadans (ai no!, que aquests són d'esquerres), o potser penses en Ciu ( jeje molt bo )


10 - Josep Maria Palau
Jorba
10 octubre 2009, 11.27 h

Daniel (Igualada),

Manant i guanyant diners "a dojo" ? De debò creus que és raonable acusar els diputats/des i les persones amb responsabilitats a les diferents administracions de que tinguin la retribució preestablerta que correspon a cada lloc ?

Repeteixo, una cosa és no compartir una estratègia electoral que, com qualsevol decisió humana, pot haver estat equivocada i que en algun moment s'hagi de reorientar, però això no implica que haver faltat al respecte a ningú, ni haver renun... Llegir més


9 - daniel
igualada
5 octubre 2009, 09.08 h

Josep Maria, l'únic que sabem els ex-votants d'ERC és que abans votàvem una opció política que deia que era independentista, fa uns 7 anys que esteu manant i guanyant diners "a dojo" i d'independència al Parlament res de res...

Jo diria que és ERC qui no ha respectat als seus votants ni al seu programa polític, i ara s'està trobant amb la mateixa pèrdua de respecte que heu anat conreant tots aquests últims anys.


8 - Josep Maria Palau
Jorba
4 octubre 2009, 17.29 h

Benvolgut Sergi, d'Igualada

Saps que sovint la dedicació a la política, per a molta gent que s'hi posa honestament perquè creu en unes idees, no en té res de la famosa "poltrona", i que moltes vegades es converteix en un treballar gairebé tots els dies de l'any i pràcticament a totes hores del dia ?

Saps que la iniciativa legislativa popular sobre consultes d'autodeterminació que es va presentar al Parlament no va passar el més mínim filtre de rigorositat jurídica, i que per això n... Llegir més


7 - marta
1 octubre 2009, 13.30 h

El Periodico, organ del PSOE, ha començat la guerra bruta contra el moviment independentista. Cas Laporta, Colom i ara en vindran d'altres. Amb tota la seva potencia mediatica i els seus escolanets espanyolistes, Montillas, Icetas, Chacons, Zaragozas, faran tot el que puguin per desprestigiar tothom que es pronuncii per la Independencia. La lluita per seguir sent espanyols serà acarnissada. Per desgracia, ells els primers, totohom te morts al armari.




5 !10 !20 !Tots
1
-
2
-
3 >




comenta
El comentari s'ha enviat correctament i està pendent de validació.

La direcció del web anoiadiari·cat de l'espai es reserva la no publicació d'aquells comentaris que pel seu contingut no respectin les normes bàsiques d'educació, civisme i diàleg.


La direcció del web anoiadiari·cat de l'espai es reserva la no publicació d'aquells comentaris que pel seu contingut no respectin les normes bàsiques d'educació, civisme i diàleg.
publicitat

actualitat
publicitat
El poema de la setmana
Oriol Gabarró

Tot l'enyor de demà

  A Marià Manent Ara que estic al llit          malalt,          estic força content. —Demà m'aixecaré           potser, i heus aquí el que m'espera:   Unes places lluentes ... Llegir més


Comentaris  
Enviar   Imprimir


receptes

Sardines escabetxades

 Tot i que s'acosta el final del bon temps, després d'aquesta breu pausa de les receptes per...

publicitat
publicitat



publicitat
publicitat Lateral 4 - Passatemps ACPG



© anoiadiari.cat, 2010 | qui som | crèdits | avís legal | publicitat | guia comercial | contactar | enllaça'ns