La nostra gran debilitat és sempre la renúncia. L’únic camí cert per aconseguir-ho és tornar a intentar-ho una altra vegada - Thomas Alva Edison
dissabte, 4 febrer de 2012 | 13:36h
actualitat

L’aparcament Igualada Nord premiat com el millor de l’estat de 300 places

Societat dijous, 02 juliol 2009. 03.00h
La Societat Igualadina Municipal d’Aparcaments (SIMA) ha rebut el premi Aparcar 2009 que atorga l’Associació Espanyola d'Aparcaments i Garatges (ASESGA) com el millor aparcament de 300 places de l’estat. Concretament ha estat per la construcció i gestió de l’aparcament Igualada Nord. L’acte es va dur a terme Madrid el passat 22 de juny i el va recollir l’alcalde d’Igualada i president de SIMA, Jordi Aymamí.


Vista interior de l'aparcament Igualada Nord - imatge de SIMA Vista interior de l'aparcament Igualada Nord - imatge de SIMA


Aymamí recollint el premi per SIMA Aymamí recollint el premi per SIMA


Etiquetes
etiqueta aparcament, sima, premi, asesga


El regidor de Via Pública i Mobilitat d’Igualada, Xavier Figueres, explica que ASESGA ha valorat l’Igualada Nord com el millor aparcament de 300 places de tot l’estat ‘pels mètodes constructius, la senyalització de cadascuna de les places o l’amplitud i la polivalència dels espais. També valoren el model de gestió des el punt de vista dels mitjans tecnològics, el manteniment i el funcionament d’aquest aparcament’.

Figueres reconeix que encara costa que la gent en faci ús, d’aquest aparcament, però està convençut que de mica en mica anirà sent més útil: ‘som conscients que aquest aparcament millorarà, però també és veritat que podent aparcar en superfície, la gent ho prefereix a fer-ho en un lloc soterrat. De tota manera, també és veritat que a Igualada tenim exemples com l’aparcament de la plaça de Cal Font que avui té un alt nivell d’ocupació i saturació, però que als primers anys de vida d’aquest aparcament no va ser així’.

Des de l’ajuntament assenyalen que aquest guardó, al marge del reconeixement, ‘és un estímul per continuar treballant en la construcció i gestió dels nous aparcaments de la ciutat’.



Lectures 1204 lectures   comentari 11 comentaris   Enviar Enviar   Imprimir Imprimir  

publicitat



comentaris
11 - pau
igualada
2 juliol 2009, 20.50 h

Jo esperava que el premi el recollís algun càrrec de confiança expert en la metèria i que tan defensa els pàrquings/zones blaves. Pobre noi tan que s'ho "curra" defensant el tema (ell es menja tots els "marrons" del polítics, tot i que cobrar més de 17000 euros/any per 17,5 hores a la setmana no està del tot malament) i no surt a cap foto ...


10 - Josep M.Torras Payerol
Igualada
2 juliol 2009, 17.37 h

Pep,
Ja veig que vols substituir el del Flabiol, que potser el trobes a faltar? Jajaja.
Tens raó amb el teu comentari. Clar, jo sóc un egoista i no penso en els llocs de treball que generen les empreses del "conxorxi" Grup Municipal Juan Palomo, en fi, que sóc un mal agraït i un corcó.
Parlant seriosament Pep, quan em vaig posar en aquests guirigalls no m’esperava ni en somnis trobar-hi el nivell que hi he trobat, simplement i no ho dic en broma, estic estordit i estorat, doncs fa fred... Llegir més


9 - Pep Solé Vilanova
L'Espelt
2 juliol 2009, 16.35 h

Josep Ma Torras, sempre estàs en contra de tot!!! Ets un negatiu!!!
Per que ho sàpigues ara prohibiran l’entrada de cotxes per que no es malmeti la pintura del terra i evitar que es perdi la brillantor que encara te. Així cada any guanyaran el concurs.
A mi em recorda un capítol de la sèrie de TV SI MINISTRE. El ministre volia tancar un hospital que no hi havia cap malalt. El seu Secretari li justificava que no es podia tancar per la gran quantitat de llocs de treball que hi havia. Calia ... Llegir més


8 - Josep M.Torras Payerol
Igualada
2 juliol 2009, 15.15 h

L'última caparrada sobre el pàrquing municipal d'Igualada Nord.
http://www.igualadi.com/2009/07/la-tombola-municipal-digualada-va-de.html


7 - Albert Rossell
Igualada
2 juliol 2009, 14.23 h

L'aparcament està mal pensat des del principi. La majoria d'usuaris potencials vénen des del sud i, per entrar-hi, han de fer una conya de volta per la rotonda de davant de Petromiralles. Hi hauria d'haver una entrada directa davant de la gasolinera perquè t'entrés la temptació d'entrar al pàrquing.

Com que l'accés és un conyàs i l'aparcament no s'omple, posen zona blava al voltant. D'aquesta manera l'aparcament del Carrefour, etc. cada vegada està més ple.

Com que l'aparcament é... Llegir més




5 !10 !20 !Tots
1
-
2
-
3 >




comenta
El comentari s'ha enviat correctament i està pendent de validació.

La direcció del web anoiadiari·cat de l'espai es reserva la no publicació d'aquells comentaris que pel seu contingut no respectin les normes bàsiques d'educació, civisme i diàleg.


La direcció del web anoiadiari·cat de l'espai es reserva la no publicació d'aquells comentaris que pel seu contingut no respectin les normes bàsiques d'educació, civisme i diàleg.
publicitat

actualitat
eltemps
AVUI
Matí
sol
Tarda
sol
-6 Cº
3 Cº
Demà
Matí
sol
Tarda
sol
-8 Cº
1 Cº


publicitat

Un cafè amb Bildelberg Club Cabaret

Paranoia Accions va néixer a rel del tancament de la programació que fins l'any 2007 havia dut a terme el subterrani de Cal Ble, en breu deslocalitzat. No sabem si finalment les entitats culturals suplirem ... Llegir més


Comentaris  
Enviar   Imprimir


receptes
super mas

Voulauvents farcits

Ara que arriba el cap de setmana, us proposem que us atreviu amb els voulavents que us proposa la...

publicitat
publicitat



blocs
Obre't el teu propi blog




© anoiadiari.cat, 2012 | qui som | crèdits | avís legal | publicitat | guia comercial | contactar | enllaça'ns