//Plugins sense CDN ?>

El comentari realitzat per l'usuari Josep a la notícia ERC-Igualada reclama al govern igualadí informació sobre el projecte d’outlet a Can Roca és el que fa mil del contingut informatiu d'anoiadiari·cat. Si s'hi sumen els gairebé 550 comentaris que també acumulen els articles d'opinió, se n'extreu que, de mitjana, cada dia la comunitat de lectors del diari fa més de tretze aportacions.
La notícia que ha generat un debat més encès ha estat McDonald's obre portes, amb més de seixanta comentaris de partidaris i detractors de la presència a Igualada de la multinacional nord-americana. Analistes com Saül Gordillo expliquen que internet ha obert les portes de la política 2.0, caracteritzada per l'acostament dels càrrecs electes als debats de la gent. Així va passar a la notícia Aprovat definitivament el Pla director urbanístic de la Conca d’Òdena, en què l'alcalde de Jorba, Josep Maria Palau, va interactuar amb els lectors d'anoiadiari·cat i els va explicar, mitjançant l'apartat dels comentaris, la seva posició sobre el Pla Director de la Conca d'Òdena.
Tot amb tot, anoiadiari·cat no ha volgut que l'espai reservat per als comentaris de les notícies i dels articles d'opinió fos obert a tota mena de desqualificacions gratuïtes, com pot passar tot sovint a internet. La redacció s'encarrega de valorar cada comentari i decidir si el publica o no. Tal com dèiem a l'editorial Comentaris sense contingut, 'no entenem aquest espai per a atacar els autors o, fins i tot, els mateixos comentaristes sense arguments constructius. Si no utilitzem aquesta eina adequadament, s’està perdent la possibilitat d’obrir debats, de contrastar les idees, de tenir un espai a la comarca obert i plural, ràpid.'
Pere
Igualada
27 de gener 2009.08:38h
Felicitats Anoiadiari !! Aixó va endavant !