• imatge RACÓ DELS TRAGINERS
    Igualada, Carrer Traginer 5
  • imatge ROSET
    Igualada, Rambla Sant Isidre 40, carrer del Roser 3
  • imatge Escorpion
    Igualada, Carrer Virtud 52
  • imatge Aliger - ECOLIDER
    Igualada, Carrer del vidre 6 baixos
  • imatge Guasch
    Capellades, Avinguda Maties Guasch 46
  • imatge David Valls
    Igualada, Santa Caterina 19
  • imatge Messcalino
    Igualada, Carrer santa Caterina 37
  • imatge Tallers Fermí Valls, SL
    Igualada, c/. Alemanya, 33
  • imatge Salut Dental. Doctor Sergi Torné
    Igualada, Avinguda Balmes, 30
  • imatge Carlomagno
    Igualada, Carrer Santa Paula 18
  • imatge Edu's
    Igualada, Carrer Joaquima Vedruna 15
  • imatge Alícia Balsells Podologia
    Igualada, Nou, 46
  • imatge Dinàmic Sport
    Igualada, Gran Bretanya, 24
  • imatge Taxis Igualada
    Igualada, Avinguda Balmes, 14
  • imatge Diacar
    Igualada, Carrer Beat arcel·li Xampanyat 18
  • imatge SENT SOVÍ
    Igualada, Avinguda Barcelona 184
  • imatge AUTO ANOIA
    Igualada, Avinguda mestre Montaner 88
  • imatge Lula Outlet
    Igualada, Roca, 24
  • imatge Punto Blanco
    Igualada, Avinguda Balmes, 14
  • imatge Aldo Martin's
    Igualada, Av. Dr.Pasteur 29
  • imatge GESSAMÍ - Teràpies naturals
    Igualada, Avinguada Barcelona 178
  • imatge Sita Murt
    Igualada, Sor Rita Mercader 22
  • imatge Punt Òdena
    Igualada, Carrer Sant Josep 1
  • imatge Supermercats Supermas
    ,
  • imatge Vives Vidal Outlet
    Igualada, Avinguda Barcelona, 103
En les adversitats surt a la llum la virtut - Aristòtil
dimarts, 9 febrer de 2010 | 13:10h
carta
Envia una carta

David Prat - Estudiant

Reagrupa't!

dijous, 30 abril 2009. 19.30h

Tots hem estat testimonis directes dels mals de panxa interns d'ERC. Els budells ressonant els sentíem a hores lluny i, després de tot el que ingerien, no eren pas d'estranyar tots aquests problemes intestinals. La seva "estabilitat" restava a mercè del temps, i aquest ha posat les coses al seu lloc. ERC ha estat més protagonista per les sortides de to i relliscades dels seus dirigents que no pas pel que de debò havien de fer i pel que de debò havien de lluitar: per la independència de Catalunya. Esquerra Republicana no ha estat el pal de paller de la independència sinó que ha procurat més per aconseguir unes quantes butaques al parlament que no pas per fer prevaldre l'esperit i la voluntat primordial i principal del nostre país.

Els seus vots es deuen a la gent independentista que vol la independència de Catalunya, però els polítics que representaven tots aquests vots no han respost: S'ha de saber jugar bé totes les cartes, però no ens hem de deixar enredar de mala manera. Pactar amb el PSC i baixar-se els pantalons amb un munt de temes d'interès nacional (català) ha castigat durament el partit republicà que, com a cop de gràcia, ara n'han marxat un bon grapat de malcontents. I jo, que no era pas de cap partit polític, seguint el tema de la marxa de Carretero i de Reagrupament.cat, he cregut necessari contribuir en la causa.

Reagrupament.cat, que abans era un moviment independentista liderat per el Dr. Carretero, ha esdevingut "associació cultural" i pretén presentar-se a les eleccions del 2010 amb aquella filòsofa que anys ençà tenia ERC però que ha anant deixant de banda: La Independència. He decidit entrar a Reagrupament.cat i formar part d'aquest moviment que lluitarà de totes totes per la nostra llibertat i pel nostre dret de decidir. Fer-se'n associat només val 18 euros cada tres mesos, de manera trimestral, i a l'any 72. Molt per sota dels imposts que paguem els catalans a Madrít al cap de l'any, 3000 euros, dels quals no en veiem ni un miserable cèntim. Crec que la inversió de 72 euros durant dotze mesos per no haver-ne de pagar 3000 és una bona manera d'invertir.


Etiquetes
etiqueta reagrupament.cat


Lectures 305 lectures   comentari 4 comentaris   Enviar Enviar   Imprimir Imprimir  

publicitat



comentaris
4 - Jordi
Igualada
1 maig 2009, 12.47 h

David, sort amb el nou projecte. La història dels Hortalà, Colom i companyia diu que totes les escissions van a parar al mateix lloc. El temps dirà.


3 - David
Igualada
1 maig 2009, 12.34 h

@ Jordi: Sincerament no crec que en Carretero acabi dins de CiU ja que seria un pas totalment contradictori per part seva. Ha estat disconforme amb ERC perquè no lluita prou per la independència o perquè cedeix davant d'Espanya. Però, sincerament, crec que anant a CiU tot això encara s'agreuja. Per molt notari i molta promesa d'en Mas, hom recorda que van pactar amb el PP i que han firmat tractes que no sempre han beneficiat com havien de fer-ho a Catalunya. Convergència sí que potser es ... Llegir més


2 - josepm ramonjoan
1 maig 2009, 12.11 h

La virtud del nacionalisme espanyol és la no dissidència vers la idea de "una, grande i libre". Parida pel feixisme i compartida per populars i socialistes. Si parles d'espanyolitat, són monolítics.Ho tenen del tot clar. És com si Espanya fos divina, vaja, no és discutible per ells.

El vici dels catalans, és que, som dos, ens reunim en Comité i fem una escissió (o be un convida a l'altre a marxar).

Company, ho tenim força gris si no cambiem de xip.
David, si l'objectiu és la indepe... Llegir més


1 - Jordi
Igualada
1 maig 2009, 11.32 h

Hola David, jo crec que el Carretero acabarà a la Casa Gran del CiU. Si vertebra un partit indpendentista de centre-dreta em semblarà perfecte. I li desitjo molta sort. Ara bé, acabar dins de CiU només debilita l'independentisme.




5 !10 !20 !Tots
1




comenta
El comentari s'ha enviat correctament i està pendent de validació.

La direcció del web anoiadiari·cat de l'espai es reserva la no publicació d'aquells comentaris que pel seu contingut no respectin les normes bàsiques d'educació, civisme i diàleg.


La direcció del web anoiadiari·cat de l'espai es reserva la no publicació d'aquells comentaris que pel seu contingut no respectin les normes bàsiques d'educació, civisme i diàleg.
publicitat
Bàner central 2

actualitat
publicitat
Sònia Morera
Croniques desde P Street

‘Snowmageddon’: la tempesta perfecta

Des de divendres al matí, i fins ben entrada la tarda de dissabte, la neu no va deixar de caure sobre la ciutat de Washington i els estats de Virgínia i Maryland. La tempesta de vent i neu, que els enginyosos ... Llegir més


Comentaris  
Enviar   Imprimir

Carles Maria Balsells
Postals de mitjanit

40 anys

Sembla ahir i acabes de fer 40 anys. Quasi una vida. De fet, 40 anys són una vida. I en el teu cas, a més, el regal d’una vida extraordinària que ningú no va pronosticar en el moment de néixer. ... Llegir més


Comentaris  
Enviar   Imprimir

Josefa Morón Manzano
Picar pedra

O t’acabes o et reinventes

Quan l’atur arriba a xifres tant esgarrifoses com les que tenim actualment, els gurus dels mal anomenats «recursos humans» treuen punxa al llapis i cerquen estratègies per entretenir al personal, ... Llegir més


Comentaris  
Enviar   Imprimir


entrevistes
Avui parlem amb Jaume Reixach, fundador i director de la revista 'El Triangle'

'Per a un periodista, la llibertat d'informació és com l'aire que respirem'

Nascut a Vilanova del Camí, Jaume Reixach és fundador i editor del setmanari d'informació...

receptes

Flam casolà

Com que a tots ens agrada el dolç, aquesta setmana la iaia Montserrat ens proposa unes postres,...

publicitat
agenda
Pantalla oberta: “ La Strada” de Federico Fellini Igualada
dimecres, 10 febrer. 20.00h

Núria Esponellà ens presenta la seva novel·la 'Rere els murs' Igualada
divendres, 12 febrer. 19.30h

Carnestoltes: lectura del pregó i cercavila Carme
diumenge, 14 febrer. 12.30h

Carnestoltes: Animació infantil Carme
diumenge, 14 febrer. 18.00h

L'impost de successions, què en sap sobre les herències? Igualada
dilluns, 15 febrer. 18.00h

publicitat



enquesta
blocs
Obre't el teu propi blog




© anoiadiari.cat, 2010 | qui som | crèdits | avís legal | publicitat | guia comercial | contactar | enllaça'ns