• imatge Tallers Fermí Valls, SL
    Igualada, c/. Alemanya, 33
  • imatge Llucia Moda
    Igualada, Rambla General Vives, 19
  • imatge Escorpion outlet
    Igualada, Carrer Virtud 52
  • imatge Gelou
    Igualada, Soledat 89
  • imatge GESSAMÍ - Teràpies naturals
    Igualada, Avinguada Barcelona 178
  • imatge AUTO ANOIA
    Igualada, Avinguda mestre Montaner 88
  • imatge Messcalino outlet
    Igualada, Carrer santa Caterina 37
  • imatge Sarauto Igualada
    Igualada, Avinguda Balmes, 28
  • imatge Aliger - ECOLIDER
    Igualada, Carrer del vidre 6 baixos
  • imatge Lula Outlet
    Igualada, Roca, 24
  • imatge Punto Blanco outlet
    Igualada, Avinguda Balmes, 14
  • imatge Guasch outlet
    Capellades, Avinguda Maties Guasch 46
  • imatge Taller Auria, S.C.C.L
    Igualada, C/ Pere Bosch i Soldevila, Nº 18
  • imatge igualada comerç
    Igualada, c/La Torre, 5, baixos
  • imatge Restaurant A Ca l'Escolà
    Santa Maria de Miralles, Ctra. d’Igualada a Valls (C-37) Km. 52,5
  • imatge Teak Your Home (la nova outlet)
    La Pobla de Claramunt, Avinguda Madrid, 22
  • imatge Salut Dental. Doctor Sergi Torné
    Igualada, Avinguda Balmes, 30
  • imatge Autobomba
    Igualada, Plaça de la Bomba, 7
  • imatge Taxis Igualada
    Igualada, Avinguda Balmes, 14
  • imatge Restaurant Racó dels Traginers
    Igualada, Carrer Traginers, 5
  • imatge Sita Murt outlet
    Igualada, Sor Rita Mercader 22
  • imatge Dinàmic Sport
    Igualada, Gran Bretanya, 24
  • imatge Restaurant Les Olles
    Igualada, Plaça de Sant Miquel, 3
  • imatge Carlomagno outlet
    Igualada, Carrer Santa Paula 18
  • imatge David Valls outlet
    Igualada, Santa Caterina 19
  • imatge Vives Vidal Outlet
    Igualada, Avinguda Barcelona, 103
  • imatge Don Relax
    Igualada, Carretera Manresa, 133
  • imatge Forn de Jorba
    Jorba, Avinguda Canaletes 36
  • imatge Kan Bakus
    Igualada, Rambla Sant Isidre 12
  • imatge Diacar outlet
    Igualada, Carrer Beat arcel·li Xampanyat 18
  • imatge SEL Teràpies Naturals
    Igualada, Avinguda de la Generalitat, 20
  • imatge CEINA
    Igualada, Avinguda Europa 7-9
  • imatge Edu's outlet
    Igualada, Carrer Joaquima Vedruna 15
  • imatge Aldo Martin's outlet
    Igualada, Av. Dr.Pasteur 29
  • imatge Blay Moda Punt outlet
    Igualada, Avinguda Balmes, 14
  • imatge Vitaldent Igualada
    Igualada, Rambla Nova, 11
  • imatge Gestoria Galtés
    Igualada, Rambla General Vives 39
  • imatge Pastisseria Pla
    Igualada, Rambla Nova 43
  • imatge Punt Òdena outlet
    Igualada, Carrer Sant Josep 1
  • imatge Supermercats Supermas
    ,
  • imatge ROSET
    Igualada, Rambla Sant Isidre 40, carrer del Roser 3
  • imatge Joieria Trias
    Igualada, Plaça de la Creu, 22
  • imatge Sanfeliu Automoció sl
    Igualada, Av. Mestre Muntaner, 67
  • imatge Gestió Rambla 2
    Igualada, Rambla General Vives 2
  • imatge Alícia Balsells Podologia
    Igualada, Nou, 46
El mèrit es compra; la passió no - Hugh MacLeod, ninotaire i consultor publicitari britànic
dijous, 23 febrer de 2012 | 07:07h
actualitat
dijous, 16 febrer 2012. 03.00h
Fa més de 5 mesos que no cobren les bestretes mensuals de la subvenció de l’Estat

2 municipis de l’Anoia encara no ha presentat els comptes a l’Estat

Societat Calonge de Segarra i Montmaneu són els dos municipis de l’Anoia que a data de 31 de gener encara no havien presentat la Liquidació del pressupost del 2010 al Ministeri d’Hisenda de l’Estat, segons la llei d’Economia sostenible del 2010, això significa que aquests ajuntaments no han cobrat la subvenció de l’Estat des de fa 5 o 6 mesos.

Llegir més


Lectures 243 lectures   Comentaris Comenta-ho

dimarts, 10 gener 2012. 03.00h
La Mancomunitat Segarrenca assegura pagar la meitat del deute aquesta setmana

Ràdio Altiplà deixa d'emetre pel 107.2FM en senyal de protesta

La ràdio es manté a l'espera del pagament dels 6.000€ per part de la Mancomunitat La ràdio es manté a l'espera del pagament dels 6.000€ per part de la Mancomunitat

Societat Fins que la Mancomunitat Intermunicipal Voluntària Segarrenca no faci efectius els 6.000€ de subvenció del 2011, Ràdio Altiplà només emet els continguts propis a través d'internet. Com a protesta, el 107.2 de l'FM roman permanentment connectat a COM Ràdio i suprimeix d'antena els programes informatius i els dels col·laboradors. Pel que sembla, la Mancomunitat ha assegurat pagar el 50% de la subvenció, 3.000€, durant aquesta setmana, amb l'ajut d'una pòlissa de crèdit.

Llegir més


Lectures 310 lectures   Comentaris 3 comentaris

dimarts, 13 desembre 2011. 03.00h
Una oportunitat per aconseguir un posicionament turístic pel territori

L'Alta Anoia podria estalviar 350.000 euros a l'any aplicant mesures d'eficiència energètica

Mercè Rius i Ricard Vizcarra Mercè Rius i Ricard Vizcarra

Medi ambient L’estalvi energètic no només és beneficiós per la sostenibilitat del Planeta sinó que també pot ajudar les arques públiques, en aquest cas, les dels municipis de l’Alta Anoia. Així ho demostra un estudi presentat aquest dilluns on s’indica que els 12 municipis de l’Alta Anoia i Sant Guim de Freixenet (La Segarra) podrien estalviar 350.000 euros si apliquessin mesures d’eficiència energètica basades en l’enllumenat públic, la xarxa de captació d’aigua i els sistemes de climatització.

Llegir més


Lectures 842 lectures   Comentaris 6 comentaris

publicitat

dissabte, 10 desembre 2011. 03.00h
13 municipis anoiencs formen part de l'estudi

Presentació de l'estudi d'energies renovables i eficiència energètica als municipis de l'Alta Anoia

Medi ambient La diputada adjunta de Medi Ambient de la Diputació de Barcelona,Mercè Rius, juntament amb el president del Consorci per a la Promoció Turística de l'Alta Anoia, Pere Masana, i un representant de l'empresa Ecoestudi SIMA, presentaran aquest pròxim dilluns dia 12 de desembre, a les 13.00 h, a la seu del Consorci dels Prats de Rei (c/ Ravalet, 31), els resultats de l'estudi del potencial d'implantació d'energies renovables i eficiència energètica als municipis de l'Alta Anoia.

Llegir més


Lectures 322 lectures   Comentaris Comenta-ho

dijous, 15 setembre 2011. 12.00h
Jordi Moltó va visitar l'equip de govern del municipi

L’ajuntament de Calonge de Segarra preocupat per les obres de la C-25

Jordi Moltó es reuneix amb l'equip de govern de Calonge de Segarra Jordi Moltó es reuneix amb l'equip de govern de Calonge de Segarra

Societat El delegat del govern a la Catalunya Central, Jordi Moltó, es va reunir el passat dilluns amb l’equip de govern de Calonge de Segarra i va escoltar els projectes i inquietuds de l’Ajuntament.


Llegir més


Lectures 546 lectures   Comentaris Comenta-ho

dimecres, 01 juny 2011. 03.00h
El recorregut de la caminada serà de 13km

Tot a punt per la quarta caminada popular 'Coneix Calonge'

Societat Un any més, l’Ajuntament de Calonge de Segarra organitza una nova edició de la caminada popular Coneix Calonge. Enguany, la caminada es realitzarà el proper diumenge 5 de juny i seguirà la ruta Sant Pere de l’Arç – Calonge – Enfesta, amb un recorregut total de 13 km que es preveu realitzar en 4 i 5 hores
Llegir més


Lectures 522 lectures   Comentaris Comenta-ho

publicitat

divendres, 08 abril 2011. 03.00h
Se celebraran a Calaf, Pujalt, Sant Pere Sallavinera, Calonge de Segarra, Castellfollit de Riubregós i Montbui

Més de 4.400 anoiencs podran votar en les consultes populars d'aquest diumenge

Jornada de vot anticipat a Montbui Jornada de vot anticipat a Montbui

Política, Consultes populars El 10 d’abril se celebra una altra onada de consultes populars sobre la independència. Si bé questa vegada la consulta de Barcelona copsa l’atenció general, 6 municipis de l’Anoia també obriran les urnes a tots els ciutadans majors de 16 anys que vulguin participar en la consulta popular sobre la independència. La coordinadora Alta Segarra Decideix ha organitzat la consulta en 5 pobles de la zona: Calaf, Calonge de Segarra, Castellfollit de Riubregós, Pujalt i Sant Pere Sallavinera. Per la seva banda, els ciutadans del nucli antic de Montbui i altres zones del municipi també podran votar en les consultes organitzada pel col·lectiu Montbui decideix.

Llegir més


Lectures 1141 lectures   Comentaris 2 comentaris

dijous, 03 març 2011. 03.00h
Marc Castells culpa la mala gestió del tripartit al no presentar l'informe d'avaluació d'impacte ambiental

L’Alta Anoia rep amb perplexitat la suspensió del desenvolupament del mapa de parcs eòlics de Catalunya

L'energia eòlica es veu com un potencial turístic - foto: ACN L'energia eòlica es veu com un potencial turístic - foto: ACN

Medi ambient Tres són, en total, els municipis de l’Anoia que formen part de les Zones de Desenvolupament prioritàries per a la construcció de parcs eòlics: Calonge de Segarra, Pujalt i Castellfollit de Riubregós però la sentència del Tribunal Superior de Justícia de Catalunya (TSJC) feta pública aquest dimecres ha suspès temporalment l’acord de la Generalitat tal com havien demanat dues organitztacions ecologistes. Marc Castells, president del Consell Comarcal de l’Anoia i Antoni de Solà, alcalde de Pujalt ja han mostrat la seva perplexitat davant la mala gestió de l’antic govern de la Generalitat.

Llegir més


Lectures 1125 lectures   Comentaris 6 comentaris

divendres, 11 febrer 2011. 03.00h
El referèndum tindrà lloc el proper 10 d'abril

Activitats esportives i concerts per recollir fons per a la consulta popular de l'Alta Segarra

Societat La comissió Alta Segarra Decideix, que impulsa la consulta sobre la independència de Catalunya a Calaf, Pujalt, Castellfollit, Sant Pere i Calonge, ha programat diverses activitats per al proper diumenge 13 de febrer.

Llegir més


Lectures 752 lectures   Comentaris Comenta-ho

publicitat

dijous, 30 desembre 2010. 12.00h
Una activitat organitzada per l'Associació de Joves i l'Ajuntament

Una cinquantena de veïns de Calonge i rodalies van assistir al Catalunya - Hondures

Els participants, abans de sortir de Calonge Els participants, abans de sortir de Calonge

Esports, Futbol Un any més, l’Associació de Joves de Kalonge, amb la col·laboració de l’Ajuntament, va organitzar una sortida per anar a veure el tradicional partit amistós de Nadal que enfronta la selecció catalana de futbol.  
Llegir més


Lectures 832 lectures   Comentaris Comenta-ho

12345...6>


actualitat
eltemps
AVUI
Matí
sol
Tarda
sol
-5 Cº
15 Cº
Demà
Matí
nuvols_parcials
Tarda
nuvols_parcials
-4 Cº
16 Cº


publicitat

Tot torna

Joan Lluís Vives i March va néixer a la ciutat de València fa més de mig segle, concretament el 1492. Amb quinze anys, entrà a estudiar a la recentment creada Universitat de València, que abandonà ... Llegir més


Comentaris  
Enviar   Imprimir

Ana T. Dupouy
Prisma

No són joguines

Darrerament estic molt emprenyada perquè, en menys d’un mes, quan torno a casa de la feina em vaig creuant des del cotxe amb gossos abandonats pels carrers d’Igualada. En concret, en tres setmanes ... Llegir més


Comentaris  
Enviar   Imprimir


entrevistes
Avui parlem amb Àngels Chacón, regidora de Promoció Econòmica d'Igualada

‘El joc polític és un peatge que hem de pagar per tirar endavant’

Un petit despatx de l’Ig-Nova ple de carpetes classificades i documents ben ordenats és...

receptes
HO PATROCINA
fruites selles

Voulauvents farcits

Ara que arriba el cap de setmana, us proposem que us atreviu amb els voulavents que us proposa la...

publicitat
agenda
PANTALLA OBERTA Tren de sombras Igualada
dijous, 23 febrer. 20.00h

publicitat



publicitat
enquesta
blocs
Obre't el teu propi blog

publicitat



© anoiadiari.cat, 2012 | qui som | crèdits | avís legal | publicitat | guia comercial | contactar | enllaça'ns